خودرو

نقد تخریب و گستاخی نیست، کتاب های نقد ادبی خریدار ندارد

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، نشست آسیب شناسی نقد ادبی در سال های اخیر، از سلسله نشست های دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، چهارشنبه (6 بهمن ماه) با حضور محمد رضا سنگری، علی کاشفی خوانساری و شهریار عباسی در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

25 اردیبهشت 1401

شهرداری منطقه13 پذیرای فجرآفرینان در سالگرد چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی

همزمان با یوم الله 22 بهمن محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه13 با همراهی جمعی از مدیران با حضور در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب، از غرفه های منطقه و فرایند ارائه خدمات به شهفرایندان بازدید کرد.

24 اردیبهشت 1401

طرح بازتوزیع یارانه بنزین در جزیره کیش شروع شد

تهران (پانا) - طرح بازتوزیع یارانه بنزین از امروز (اول اسفندماه) در جزیره کیش شروع شد و همه شهروندان دارای کارت کیشوندی اعم از مالکان خودرو و افراد بدون خودرو، واجد دریافت سهمیه بنزین 20 لیتری شدند.

19 اردیبهشت 1401

سفر دو هفته ای به میانمار

میانمار یا برمه از کشورهای جنوب شرقی آسیا است که از جاذبه های گردشکری زیادی برخوردار است. در سفر به این کشور، همراه خبرنگاران باشید.

17 اردیبهشت 1401

تیم کوک در 3 تریلیون دلاری شدن اپل چقدر نقش دارد؟

دو سال از درگذشت استیو جابز نگذشته بود که لری الیسون، مدیرعامل اوراکل و یکی از برجسته ترین شخصیت های دنیای فناوری مدعی شد اپل تحت رهبری تیم کوک به مشکل خواهد خورد. از نظر او بلایی با که خروج استیو جابز در سال 1985 بر سر اپل آمده بود، دوباره انتظار این شرکت...

10 اردیبهشت 1401

مجذوب کننده ترین جاهای دیدنی اروپا که هنوز ناشناخته مانده اند

اروپا همیشه برای علاقه مندان به سفر، شگفتانه های زیادی دارد و در میان این شگفتی ها، مکان ها و جاهای دیدنی فوق العاده زیبایی به چشم می خورد که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.

9 اسفند 1400

شکوه طبیعت ایران در بهشت گمشده گیلان، ماسال

از شهر ماسال بیشتر بدانیدشهر ماسال شهرستانی بسیار زیبا در استان گیلان است و طبیعت خیره کننده آن حتی برای افرادی که سال های سال در آن زندگی کرده اند، هنوز هم تازگی دارد. ماسال شهری است که هیچ چیزی از یک جای گردشگری خوب کم ندارد از درختان تنومند و سر سبز...

8 اسفند 1400

محدودیت های ترافیکی در 28 محور مهم کشور

پلیس هدایت و رانندگی کشور محدودیت های ترافیکی نوروز 95 را در 28 محور مهم کشور تشریح کرد.

28 بهمن 1400

ابلاغ مصوبه نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در پیشگیری و مقابله با فساد

تهران (پانا) - مصوبه معین نماینده ویژه رئیس جمهوری برای نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در پیشگیری و مقابله با فساد اصلاح و با امضای معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

21 بهمن 1400

شاخص بورس منفی شد

خبرگزاری خبرنگاران- شاخص کل بازار بورس امروز (یکشنبه، 28 آذرماه) با 13 هزار و 870 واحد کاهش، در جایگاه یک میلیون و 291 هزار واحدی نهاده شد.

17 بهمن 1400

اولین فروش فوق العاده ایران خودرو با قیمت های نو؛ 21 آذر 1400

گروه صنعتی ایران خودرو پس از قریب به یکماه که فروش فوق العاده ای با روش قرعه کشی (بدون در نظر گرفتن فروش نقدی هایماها) نداشت، از امروز اولین فروش فوق العاده محصولات خود را با عرضه 7 محصول خود آغاز کرده و تا خاتمه روز سه شنبه (23 آذرماه) به متقاضیان فرصت ثبت...

15 بهمن 1400

وانت برقی تسلا با 4 موتور ساخته می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، هنگامیکه تسلا در اواخر 2019 میلادی از سایبر تراک رونمایی کرد، ماسک گفت این وانت عجیب با یک، دو یا 3 موتور عرضه می گردد. اما روز گذشته در توئیتی نوشت: فراوری با نسخه 4 موتوره شروع می گردد به طوری که کنترل گشتاور...

26 دی 1400

مرگ زودرس چهار هزار تهرانی!

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با تشریح عوامل موثر در ایجاد آلودگی هوای تهران، گفت: اگر برای خودروها و موتورسیکلت های فرسوده کاری نکنیم به شرایط بحرانی در آلودگی هوا می رسیم. سالانه 4 هزار مرگ زودرس به علت آلودگی هوا در تهران داریم.

24 دی 1400

ممنوعیت ورود خودروها از سمنان به مازندران

خبرنگاران/مازندران رئیس پلیس راه استان مازندران از ممنوعیت ورود خودروها از سمنان به این استان به دلیل نارنجی بودن سمنان خبر داد.

9 آذر 1400

محمدرضا گلزار در کنار شاهرخ خان

خبرنگاران: محمدرضا گلزار عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

29 آبان 1400

فیلم لاکچری ترین سرگرمی گلزار در ساحل دبی

خبرنگاران:گلزار باز هم سوژه شد همه می گویند گلزار در ایران پول در می آورد در خارج خرج می نماید !

14 آبان 1400

فصل تابستان و بایدهای مراقبت از نوزادان

به بهانه آغاز فصل گرم سال و آغاز مسافرت های تابستانی گفت و گویی با دکتر اکبر کوشانفر، متخصص بچه ها و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره نحوه مراقبت از نوزادان و شیرخواران در فصل تابستان داشته ایم که می خوانید.

21 مهر 1400

چگونه درزمینه تغذیه مشاوره بگیریم

حتما بارها و بارها شنیده اید که یکی ازاطرافیان یا آشنایان برای کاهش وزن ویا ضمن درمان بیماری خاصی به صورت سرخود و یا طبق توصیه های نزدیکان ،رژیم غذایی خود را تغییر داده ومواد غذایی خاصی را ازبرنامه خود حذف کرده ویا به غذاهای خاصی روی آورده اند،اما...

15 مهر 1400

رستورانی که از مواد بازیافتی ساخته شده است!

به دلیل ضعف مدیریت در جمع آوری و بازیافت سر انجام بسیاری از این زباله ها به کنار جاده ها و یا سه رودخانه بزرگ شهر ختم می شود. متاسفانه هیچ اقدام موثری تا به امروز از طرف دولت صورت نگرفته است و فعالان محیط زیست ناچار شده اند خود دست به کار شوند. یکی از این...

22 مرداد 1400

مرکز کانادا چه نام دارد؟

کانادا به نام یکی از کشور های پهناور جهان در قاره آمریکای شمالی واقع شده است و همه ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان است. اما شاید برای شما هم سوال باشد که مرکز کانادا کجاست و دارای چه امکاناتی است؟

20 مرداد 1400
تعداد: (85)