فیلم لاکچری ترین سرگرمی گلزار در ساحل دبی

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، خبرنگاران:گلزار باز هم سوژه شد همه می گویند گلزار در ایران پول در می آورد در خارج خرج می نماید !

فیلم لاکچری ترین سرگرمی گلزار در ساحل دبی

محمدرضا گلزار در هفته گذشته تیتر یک بیشتر رسانه ها بود. محمدرضا گلزار ابتدا به آمریکا سفر کرد و از گرانترین بوتیک جهان لباس خرید و بعد از آن به ایران آمد و محمدرضا گلزار طبق یک برنامه ریزی گسترده همایش افتتاح یک مرکز خرید موبایل را ترتیب داد که هواداران محمدرضا گلزار با حضور گسترده و تجمع مخالف پروتکل ها حاشیه ها و جنجال های زیادی را ایجاد کردند ولی هواداران محمدرضا گلزار از نتیجه کار راضی هستند!

بیزنس خودرویی محمدرضا گلزار

یکی از آرزوهای محمدرضا گلزار از وقتی که پژو 405 داشته خودروهای لوکس و لاکچری بود و اینکه روزی بتواند خودروسازی داشته باشد ! گلزار فقط یک (بازیگر ، مجری ، خواننده) نیست او حالا یک فعال بازار خودرو هم هست : محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. بعلاوه چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی نموده است. بعضی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است. او این امید را دارد که در آینده یک خودروسازی (ساخت خودروهای لوکس و سفارشی) داشته باشد.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا

به "فیلم لاکچری ترین سرگرمی گلزار در ساحل دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لاکچری ترین سرگرمی گلزار در ساحل دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید