گربه این خانم نویسنده را در این عکس پیدا کنید! - همه گیرشناسی غیرمترقبه در شبکه های اجتماعی

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، برای یک نویسنده باتجربه پیشبینی اینکه چه نوشته ای در چه شرایطی و با چه لحن و پوسته ای می تواند در سایت ها محبوب شود، کار دشواری نیست. با ضریب خطایی اندک، می توان این مطلب را پیشبینی کرد. این پیشبینی دانش و تجربه و مخاطب شناسی را طلب می کند.

گربه این خانم نویسنده را در این عکس پیدا کنید! - همه گیرشناسی غیرمترقبه در شبکه های اجتماعی

برخلاف تصور خیلی از ایرانی ها، کار در شبکه های اجتماعی هم یک دانش است. منتها در ایران چون شهرت بی دلیل سلبریتی ها را دیده ایم، تصور می کنیم که نمی توان با یک کار علمی و برنامه ریزی شده در شبکه های اجتماعی پیروز بود.

اما چه بخواهیم و نخواهیم، برخی از پست ها در شبکه های اجتماعی بسیار بیشتر از حدس اولیه مان معروف می شوند.

مثلا تصور می کنید که دارنده یک اکانت توییتر که کارش نویسندگی است و فقط 13.8 هزار نفر دنبال کننده دارد، حتی اگر توییت جالبی منتشر کند، چند بار لایک می خورد یا پست اش به اشتراک گذاشته می شود؟

من خودم با تعداد دنبال کننده هایی بیشتر از این اگر چندصد لایک بخورم با خودم فکر می کنم، توییت ام خیلی پیروز بوده!

اما در 7 ژوئن سال 2020 خانم کیت هیندس که ویراستار خبر رادیوی WNYC است، توییت ساده ای کرد که تا لحظه نگارش این نوشته بیش از 220 هزار بار لایک خورده و نزدیک به 49 هزار بار باز توییت شده است!

این عکس را در در ابعاد بزرگ ببینید. کلیک کنید.

این توییت در مورد یک جنجال سیاسی نبود. او عکسی از کتابخانه کوچک خود در منهتن نیویورک گرفت و از مخاطبانش خواست که در این عکس گربه او را پیدا کنند!

گربه ها همان طور که می دانید، موجودات بسیار قابل انعطاف و بازیگوشی هستند و می توانند خود را در محدودترین فضاها، جا بدهند.

شما هم سعی کنید که گربه خانم هیندس را پیدا کنید!

نتیجه

فاکتور cool بودن و نوشتن در مورد چیزهای cute ، را دست کم نگیرید.

اصولا در بسیاری از پیج های اینستاگرامی، کار خیلی ها این است که روزی یک ویدئو از گربه خانگی خود یا طفل کوچکشان بگیرند.

حالا همین کار را می توان هدف دارتر انجام داد. شما مجبور نیستید که یک سلبریتی خوش اندام و خوش چهره باشید تا از این فاکتور استفاده کنید. شما می توانید یک موجود طراحی شده دوست داشتنی خلق کنید و در رشته طراحی ها و کمیک استریپ هایی، مفهوم و اندیشه خود را از طریق این موجود بیان کنید.

اما بدون اینکه دست به دامن یک موجود ذهن ساخته دوست داشتنی شوید، اگر کاربران شما را همیشه سرحال، نکته سنج، شوخ و به روز بیابند و مدام حرف های متفاوت از شما بشنوند، در غوغای نوشته های تکراری شبکه های اجتماعی، باز هم می توانید چهره شوید.

خب، گربه را پیدا کردید؟!

منبع: یک پزشک

به "گربه این خانم نویسنده را در این عکس پیدا کنید! - همه گیرشناسی غیرمترقبه در شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گربه این خانم نویسنده را در این عکس پیدا کنید! - همه گیرشناسی غیرمترقبه در شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید