شهرداری منطقه13 پذیرای فجرآفرینان در سالگرد چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، همزمان با یوم الله 22 بهمن محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه13 با همراهی جمعی از مدیران با حضور در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب، از غرفه های منطقه و فرایند ارائه خدمات به شهفرایندان بازدید کرد.

شهرداری منطقه13 پذیرای فجرآفرینان در سالگرد چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ فناوری های نو، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهرداری منطقه13 در دو نقطه از جهت راهپیمایی پذیرای صد ها شهروند بود که برای تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام و رهبری در راهپیمایی سال جاری حضور پیدا کردند.

همزمان با شروع راهپیمایی سالروز 22 بهمن، کاروان نور شهرداری منطقه13 در میدان امام حسین (ع)، مستقر بود و برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی ویژه شهروندان ارائه کرد.

بعلاوه در نقطه ای دیگر از جهت راهپیمایی واقع در ضلع جنوب چهارراه ولیعصر، نرسیده به پارک دانشجو، استیجی همراه با اجرای برنامه های شاد برپا شده بود که با استقبال شهروندان رو به رو شد.

شهردار منطقه13 به همراه جمعی از مدیران، با حضور در جهت مراسم راهپیمایی 22 بهمن در خیابان انقلاب با آرمان های امام و رهبری، تجدید میثاق کردند.

شهردار منطقه13 در حاشیه بازدید از ایستگاه فرهنگی منطقه گفت:پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است و این پیروزی نماد غلبه اراده ملتی است که با عزمی پایدار، سرسپردگی رژیم طاغوت در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت های پرصلابت تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ، ایستادگی کرد.

بعلاوه اقلام و محصولات فرهنگی اعم از: شابلون، بادکنک به رنگ های پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، پرچم خودرویی، سربند و بازو بند، لوح فشرده حاوی سرود های انقلابی و حماسی، تصاویر شهدا بویژه شهدای دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ... در بین راکبین موتورسیکلت ها و خودرو ها و عموم شهروندان توزیع شد.

یکی دیگر از اقدامات اداره فرهنگی منطقه در این مراسم، ایجاد محلی برای امضای بیعت نامه به وسیله نوجوانان بود با آرمان های انقلاب در راستای توصیه های رهبر معظم انقلاب در زمینه گام دوم انقلاب نسل چهارم بود.

بعد از انتها مراسم راهپیمایی، عوامل خدمات شهری منطقه نسبت به جمع آوری زباله ها و پاکسازی جهت مشخص شده اقدام کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شهرداری منطقه13 پذیرای فجرآفرینان در سالگرد چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری منطقه13 پذیرای فجرآفرینان در سالگرد چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید