دوچرخه سواری

سفر دو هفته ای به میانمار

میانمار یا برمه از کشورهای جنوب شرقی آسیا است که از جاذبه های گردشکری زیادی برخوردار است. در سفر به این کشور، همراه خبرنگاران باشید.

17 اردیبهشت 1401

مجذوب کننده ترین جاهای دیدنی اروپا که هنوز ناشناخته مانده اند

اروپا همیشه برای علاقه مندان به سفر، شگفتانه های زیادی دارد و در میان این شگفتی ها، مکان ها و جاهای دیدنی فوق العاده زیبایی به چشم می خورد که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.

9 اسفند 1400

قهرمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اولین المپیاد مجازی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور

دانشگاه علوم پزشکی تبریز، عنوان قهرمانی اولین المپیاد مجازی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را کسب کرد.

22 تیر 1400

دریاچه شورمستِ سوادکوه؛ توریستی ترین دریاچه شمال ایران، عکس

شهرستان سوادکوه فقط یک دریاچه طبیعی دارد. دریاچه شورمست، که وسعت آن 15 هزار متر مربع و عمیق ترین قسمت آن 5 متر است، یکی از توریستی ترین دریاچه های شمال ایران است. منظره این دریاچه با جنگل اطراف آن که از درختان کهنسال و بلند قامت توسکا پوشیده شده، آن را به...

3 اسفند 1399

راهنمای یک خرید خوب

همواره معقوله خرید برای انسان ها هرچند شیرین، اما پرتنش بوده است، از این حیث که در هر مرتبه از خرید اتفاقات گوناگونی در حوزه مشتری، فروشنده، کالا و محیط پیرامون آن بر خرید حاکم میشود.

4 بهمن 1399

گزینه هایی آسان تر برای لاغری

افراد بسیاری ورزش را بهترین گزینه برای آب کردن چربی های اضافه بدن در نظر می گیرند اما گزینه هایی راحت تر نیز برای انجام این کار وجود دارند. یکی از بهترین روش ها برای کاهش چربی بدن و بهره مندی از شکمی شش تکه دنبال کردن یک برنامه غذایی سالم، در اولویت قرار...

18 آذر 1398