هوش مصنوعی

این عکس 717 گیگاپیکسلی باکیفیت ترین عکس تهیه شده از آثار هنری است

موزه ملی آمستردام یک عکس تعاملی از نقاشی گشت شبانه (The Night Watch) اثر رامبرانت با رزولوشن خیره کننده 717 گیگاپیکسل منتشر نموده است. این موزه ادعا می نماید که این عکس بالاترین وضوح تصویر از آثار هنری است که تا کنون گرفته شده است.

23 اردیبهشت 1401

فراخوان جایزه بین المللی استفاده از ICT در آموزش اعلام شد

تهران (پانا) - فراخوان جایزه بین المللی در زمینه استفاده از فناوری های ارتباطات و اطلاعات در آموزش (2020) توسط کمیسیون ملی یونسکو اعلام شد.

12 آذر 1399

ویروس کرونا به قطعه موسیقی تبدیل شد!

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، محققان آمریکایی ساختار پروتئین های اسپایک را به موسیقی تبدیل نموده اند تا رفتار این پاتوژن را بهتر درک نمایند.

30 خرداد 1399

گوگل از گوشی های پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال رونمایی کرد

با توجه به حجم عظیم خبرهای مربوط به پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال گفته می شود این گوشی ها از لحاظ افشای مشخصه ها، رکوردشکن محسوب می شوند. هرچند تقریبا هیچ نکته ناگفته ای در مورد این گوشی باقی نمانده است، ولی در هر صورت گوگل دقایقی قبل رسما از خانواده پیکسل 4...

5 آذر 1398

همکاری ال جی الکترونیکس و Unity Technologies برای شبیه سازی اتومبیل های خودران

مهندسان هوش مصنوعی آزمایشگاه دره سیلیکون ال جی الکترونیکس (LG Electronics Silicon Valley Lab) با همکاری متخصصان یادگیری ماشینی Unity Technologies درحال توسعه نرم افزار شبیه ساز پیشرفته ای هستند که توسعه دهندگان سیستم های ماشین خودران (بدون راننده) را قادر می سازد آموزش سیستم...

2 آذر 1398