200 هزار راننده پشت نوبت بیمه، شروع پالایش بیمه ای رانندگان تاکسی

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی از وجود حدود 200 هزار پشت نوبتی برای پوشش بیمه ای رانندگان درون شهری و برون شهری اطلاع داد و گفت: پالایش بیمه رانندگان تاکسی با یاری سازمان تاکسیرانی و غیره در حال اجرا است. به ازای حذف هریک نفر ، یک راننده واقعی را تحت پوشش قرار می دهیم.

200 هزار راننده پشت نوبت بیمه، شروع پالایش بیمه ای رانندگان تاکسی

مهرداد قریب در گفت وگو با وبلاگ فناوری های نو، درباره آخرین اقدامات اجرا شده پیرامون بیمه رانندگان تاکسی اظهار کرد: تفاهم نامه ای را به سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه ها ارسال نموده ایم و منتظر امضای آن تفاهم نامه هستیم.

وی اضافه کرد: این تفاهم نامه بیش از چهارماه است که ارسال شده است. سازمان برنامه باید تعهد 13.5 درصد حق بیمه از محل سهم هدفمندی یارانه ها را برای بیمه شدگان نو بپذیرد.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تقریبا 200 هزار پشت نوبتی برای پوشش بیمه ای رانندگان درونشهری و برونشهری داریم، گفت: پالایش بیمه رانندگان تاکسی با یاری سازمان تاکسیرانی و غیره در حال اجرا است. به ازای حذف هریک نفر ، یک راننده واقعی را تحت پوشش قرار می دهیم.

روز گذشته، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در این باره گفته بود که اختلاف بین سازمان ها را نباید متوجه تامین اجتماعی کرد. تاکسیرانی، اتحادیه وانت بارها، برون شهری و غیره ممکن است اختلاف هایی در عدد و رقم داشته باشند، ظرفیتی را قانون فراهم نموده و ما استفاده نموده ایم و اگر هم ظرفیت دیگری فراهم باشد حتما استفاده می کنیم.

وی اضافه کرد: هفته گذشته دستورالعملی را ابلاغ کردیم تا پالایش بیمه رانندگان تاکسی انجام گردد تا افرادی که ناحق تحت پوشش قرار گرفته اند معین گردد. ما گفتیم به ازای هر خروجی، افراد نو که استحقاق داشته باشند می توانند تحت پوشش قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "200 هزار راننده پشت نوبت بیمه، شروع پالایش بیمه ای رانندگان تاکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 هزار راننده پشت نوبت بیمه، شروع پالایش بیمه ای رانندگان تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید