در فرودگاه چطور سر خود را گرم کنیم؟

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، در فرودگاه وقتتان را به برترین نحو سپری کنید!

بسیاری از اوقات بین دو پرواز فاصله می افتد و مسافران نمی دانند این زمان را چه کار نمایند و اغلب این بیکاری و انتظار باعث خستگی و هدررفتن انرژی آن ها می گردد، به خصوص اگر مسافران از آن دسته آدم هایی باشند که ذره ذره زمانشان برایشان مهم است. خبرنگاران در این یادداشت چند راه چاره برای اینکه از بی حوصلگی بین دو پرواز در امان باشید به شما ارائه می نماید:

در فرودگاه چطور سر خود را گرم کنیم؟

استراحت کنید

در بیشتر فرودگاه ها، بخشی ویژه وجود دارد که در گذشته مخصوص مسافران درجه یک بوده اما در حال حاضر با پرداخت مبلغی معین، همه مسافران می توانند از آن استفاده نمایند. بدیهی ترین خدمات و امکانات موجود در این بخش، وجود جایگاه های بسیار راحتی است که شما روی آن لم داده و در شرایطی مشابه خوابیدن قرار می گیرید. در این بخش معمولا روزنامه و مجلات، بوفه و اینترنت رایگان نیز وجود دارد. در بعضی از فرودگاه های درجه یک و پیشرفته در دنیا مانند بخش Plaza Premium Lounge در فرودگاه بین المللی کوالالامپور امکاناتی مانند دوش آب گرم، پخش فیلم و زمین کوچک گلف داخل سالن نیز وجود دارد.

تماشای مراکز خرید

امروزه بعضی از فرودگاه های دنیا شبیه به مراکز خرید بسیار زیبا و بزرگ بوده و البته به علت اینکه مسافران قادر به رفتن به جای دیگری نبوده و رقیبی نیز برای آن ها وجود ندارد، قیمت اجناس بسیار گران است. شما می توانید وقت خود را با سرگرم شدن در این فروشگاه ها سپری نموده و اوقات خوشی داشته باشید. از جایگاه های ماساژ و گجت های مسافرتی Brookstone تماشا کنید. نمونه های رایگان کرم مرطوب نماینده و عطر را در LOccitane دریافت کنید، کتاب ها و مجلات WH Smith را ورق زده و قیمت اجناس ارائه شده در Prada را چک کنید. اگر هم پول اضافه ای برای خرج کردن دارید، توصیه می کنیم از سوغاتی های محلی یا شکلات و شیرینی خریداری نموده و با خود به خانه ببرید.

خود را به یک وعده غذای خوب میهمان کنید

اگر فاصله زمانی توقف شما زیاد است و نمی توانید تا رسیدن به غذای هواپیما صبر کنید یا اینکه حجم غذای ارائه شده برای شما کافی نیست، خود را به یک وعده غذای خوب میهمان کنید. سینی های پلاستیکی رایج در فود کورت ها را فراموش کنید زیرا امروزه بیشتر فرودگاه ها دارای رستوران هایی بسیار خوب بوده و از سرآشپزهای ماهر استفاده می نمایند. این پیشنهاد بعلاوه برای امتحان کردن غذاهای محلی نیز مفید است. اگر عاشق کباب هستید نیز می توانید سراغ رستوران های ویژه باربیکیو که در بعضی فرودگاه های دنیا مانند فرودگاه ممفیس (Memphis) وجود دارد رفته و کباب بخورید.

انجام تمرینات ورزشی

احساس می کنید عضلاتتان به علت تاخیر پیش آمده برای پرواز یا مدت زمان طولانی وقفه بین دو پرواز خشک شده است؟ به باشگاه ورزشی بروید! بسیاری از هتل های موجود در فرودگاه های دنیا دارای مرکز بدنسازی بوده و امکان استفاده از این امکانات برای مسافران به وسیله صدور مجوز روزانه، امکان پذیر است. بعضی از آن ها حتی 24 ساعته به فعالیت مشغول هستند. در صورتی که بنا به دلایلی مانند نداشتن لباس مناسب یا … یا هر علت دیگری شرایط استفاده از این امکانات وجود نداشته یا مایل به این کار نیستید، سعی کنید در سالن فرودگاه، مراکز خرید و… قدم بزنید. می توانید این قدم زدن را با سرعت انجام دهید اما به هیچ عنوان در سالن فرودگاه ندوید زیرا این مساله موجب بروز حساسیت از سوی مامورین امنیتی شده و برای تان دردسر درست خواهد شد.

منبع: الی گشت

به "در فرودگاه چطور سر خود را گرم کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فرودگاه چطور سر خود را گرم کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید