فضای مجازی جزیی از فوتبال شده است، فکری مشکل استقلال را حل می نماید

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، رضا رجبی در مورد اظهار نظر سرمربی استقلال در مورد تاثیر فضای مجازی در ناکامی این تیم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: صحبتهای فکری تا حدودی درست است و تا حدودی هم خیر. شاید فضای مجازی بر کار بازیکنان این تیم تاثیر منفی گذاشته باشد و تمرکز را از آنها گرفته باشد که در این صورت ایراد بر جای دیگری وارد است که نتوانستند فضای مجازی را در این تیم مدیریت نمایند. وگرنه همین فضای مجازی برای تیم هایی که قهرمان شدند هم وجود داشته است.

فضای مجازی جزیی از فوتبال شده است، فکری مشکل استقلال را حل می نماید

پیشکسوت فوتبال گفت: فضای مجازی امروز جزئی لاینفک از زندگی انسان شده است و از کسب کار، تفریح و حتی زندگی یک جامعه مدنی فضای مجازی حذف شدنی نیست. فوتبال هم باید یاد بگیرد که با همین فضای مجازی هم بتواند قهرمان گردد. یک روز هیچ تیمی به اردو نمی رفت و خواب و تغذیه اش تحت نظر نبود. بازیکنان کار می کردند و هفته ای دو سه روز هم تمرین می کردند و ظهر آدینه هم در امجدیه جمع می شدند و فوتبال بازی می کردند. اما امروز شرایط تغییر نموده و همه باشگاه ها با شرایط روز خودشان را تطبیق داده اند. دیگر تیمی را پیدا نمی کنید که مثل 30 سال پیش برای یک مسابقه آماده گردد. همانطور که این شرایط تغییر کرد و همه خودشان را تطبیق دادند، باشگاه های ما باید یاد بگیرند که امروز فضای مجازی هم به فوتبال اضافه شده و باید این فضا هم مدیریت بگردد و با وجود فضای مجازی هم باید بتوان قهرمان شد.

رجبی در مورد کیفیت بازی های آبی پوشان در این فصل بیان داشت: خوشبختانه فکری خودش هم به این موضوع واقف است و به آن اشاره نمود که تیمش خوب بازی نمی کند. یکی از اولین پله های پیشرفت، آگاهی بر مشکل و پذیرش آن است که حالا فکری از این پله عبور نموده است. چون هم می داند کیفیت بازی های تیمش مطلوب نیست و هم به آن اعتراف نموده است. پس این مربی می رود به دنبال حل مشکل.

وی اضافه کرد: فکری و دستیارانش باید ابتدا واکاوی نمایند و دلیل نبود طراوت در تیم شان را پیدا نمایند و سپس به برطرف آن مبادرت ورزند. خوشبختانه تا به امروز هم امتیازات نسبتاً خوبی کسب نموده اند و از کورس بالای جدول فاصله ندارند. آنها باید قدر این فرصت را بدانند و به دنبال حل مشکل بروند نه اینکه در باد این امتیازات بخوابند و از حل مشکل غفلت بورزند.

ملی پوش سابق کشورمان در ادامه به 8 هفته برگزار شده از لیگ برتر اشاره نمود و گفت: کیفیت لیگ برتر آنقدر مطلوب نیست که بگوییم در سطح یکی از قطب های فوتبال آسیا است. متاسفانه سطح لیگ ما خیلی هم آرمانی نیست و مسائل متعددی در آن دیده می گردد که بارها هم از سوی کارشناسان تذکراتی داده شده ولی همچنان این مسائل به چشم می خورد. برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی در آن زمین که تصاویرش به همه جهان مخابره شد، تنها یکی از این مسائل است که به آن اشاره نمودم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فضای مجازی جزیی از فوتبال شده است، فکری مشکل استقلال را حل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای مجازی جزیی از فوتبال شده است، فکری مشکل استقلال را حل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید