خبرنگاران تقابل پرسپولیس با پاختاکور و مات شدن نفر دوم شطرنج دنیا برابر مقصودلو

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، تهران- خبرنگاران- در هفتمین روز از مهرماه سال 1399 در بسته ورزشی خبرنگاران با ما همراه باشید.

خبرنگاران تقابل پرسپولیس با پاختاکور و مات شدن نفر دوم شطرنج دنیا برابر مقصودلو

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، درهفتمین روز از مهرماه سال 1399 در بسته ورزشی وبلاگ فناوری های نو با ما همراه باشید.

دبیر: منتظر تصمیم اتحادیه دنیای کشتی در مورد پیکارهای دنیای هستیم

علیرضا دبیر روز دوشنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت که در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فناوری های نو، گفت: اتحادیه دنیای کشتی قرار است طی روزهای دهم تا 14 مهر ماه خبر قطعی برگزاری مسابقات را به ما بدهد. با این وجود قرار است لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاههای کشور از فردا (سه شنبه) شروع گردد. خبر تکمیلی را اینجا بخوانید.

پیروانی: می خواهیم فینالیست شویم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: هر بازی در لیگ قهرمانان برای ما حکم یک فینال را دارد و امیدواریم با رجحان مقابل پاختاکور یک گام دیگر به ملاقات نهایی این رقابت ها نزدیک تر شویم. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

سرمربی پاختاکور: پرسپولیس قدرتمندترین تیم ایران است/ مقابل استقلال شایسته بُرد بودیم

سرمربی گرجستانی تیم فوتبال پاختاکور در گفت وگوی اختصاصی با وبلاگ فناوری های نو ازبکستان، گفت: مقابل استقلال شایسته پیروزی بودیم و امیدوارم برابر پرسپولیس که قدرتمندترین تیم ایران است هم بتوانیم پیروز ظاهر شویم. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

انصاری فرد: موقعیت هایی که از دست دادم، باورکردنی نیست

مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ.اِ ک یونان، گفت: هنوز باور نمی کنم که چرا موقعیت هایی که داشتم را تبدیل به گل نکردم؛ البته فوتبال همین است اما نباید این موضوع دوباره تکرار گردد. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

لیگ جزیره برای ارائه درخواست درخصوص تغییر قانون خطای هَند یک ماه فرصت دارد

هرگونه اقدام لیگ برتر انگلیس در مورد قانون خطای هند برای فصل آینده باید برای آنالیز، نهایتا تا ماه آینده به هیات بین المللی فوتبال (IFAB) ارسال گردد. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

پرسپولیس به مصاف پاختاکور می رود

مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز (دوشنبه) در دوحه قطر محل برگزاری این رقابت ها انجام شد.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، پرسپولیس به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود. پاختاکور در مرحله قبلی مقابل استقلال به رجحان دو بر یک رسید. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

حضور 2 پرسپولیسی در نظرسنجی AFC

2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس نامزد انتخاب به عنوان رجحانن بازیکن مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

حامد لک و عیسی آل کثیر که از رجحانن بازیکنان پرسپولیس برابر السد بودند، در این نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارند. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

مقصودلو نفر دوم شطرنج دنیا را مات کرد

رقابت های آنلاین لیگ حرفه ای های شطرنج برگزار گردید و پرهام مقصودلو ملی پوش شطرنج ایران پیروز شد مرد شماره 2 شطرنج دنیا را شکست دهد. شطرنج باز ملی پوش ایران در مسابقه چهارم برابر فابیانو کاروانا نهاده شد و توانست این شطرنج باز نامدار را مغلوب کند. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

رونالدو: یوونتوس با پیرلو خرسند است

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است که این تیم با مربی جدید خود خرسند است و آینده ای روشن دارد. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

نوری گزینه نهایی آقای مدیرعامل؛ روزهای سخت سعادتمند برای کامبک مقابل مصونیت از دست رفته

الکس نوری گزینه اول احمد سعادتمند بر روی نیمکت استقلال است و مدیرعامل آبی پوشان کوشش می نمایند پس از شکست در پروژه آندره استراماچونی با مربی اسبق وردربرمن و هرتابرلین قرارداد همکاری امضا کند.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تقابل پرسپولیس با پاختاکور و مات شدن نفر دوم شطرنج دنیا برابر مقصودلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تقابل پرسپولیس با پاختاکور و مات شدن نفر دوم شطرنج دنیا برابر مقصودلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید