جزئیاتی از حادثه انفجار در شهرک صنعتی کلات

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به حادثه انفجار دیگ بخار در یکی از شرکت های مواد غذایی شهرک صنعتی کلات گفت: احتمالا عدم تنظیم پیچ فشار دیگ بخار دلیل این حادثه بوده اما حدس ها حاکی از این است که دیگ بخار استانداردهای لازم را نداشته است.

جزئیاتی از حادثه انفجار در شهرک صنعتی کلات

مهدی رضایی در گفت وگو با وبلاگ فناوری های نو اظهار کرد: این حادثه در ساعت 18.30 شب گذشته، 10 بهمن، در شهرک صنعتی کلات رخ داد و همکاران مان از چندین ایستگاه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در آنالیز های اولیه معین شد دیگ بخار یکی از شرکت های مواد غذایی دچار انفجار شده است. بعلاوه طی آنالیز هایی که داشتیم، معین شد تعداد کشته های این حادثه چهار نفر از کارشناسان آن کارخانه هستند که مشغول نصب دیگ بخار بودند. سه نفر از این کارشناسان از تهران آمده بودند و یک کارشناس هم مشهدی بوده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد اضافه کرد: آتش نشان ها حدودا بعد چند ساعت کوشش بی وقفه توانستند جسد آن ها که به شدت مجروح و مکوششی شده بود را از زیر آوار خارج نمایند. این حادثه یک مجروح بر جای گذاشت که به بیمارستان منتقل شد و حال او وخیم اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه آنالیز ها نشان می دهد این حادثه عمدی نبوده، توضیح داد: متاسفانه هیچ شاهد عینی از این ماجرا نداریم. خسارتی که این حادثه بر جای گذاشته، بسیار سنگین بوده و کل سوله مجموعه دچار انفجار شده و از بین رفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزئیاتی از حادثه انفجار در شهرک صنعتی کلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از حادثه انفجار در شهرک صنعتی کلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید