اگر استقلالی نبودم پیشکسوتان برای مدیرعامل شدنم زنگ نمی زدند ، می توان یک استقلال قدرتمند ساخت

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، رئیس سابق هیئت مدیره استقلال گفت: آقای رغبتی می تواند شهادت بدهد که پاسخ من به پیشنهاد پرسپولیس برای مدیریت این تیم چه بود. من با افتخار 50 سال است که استقلالی هستم.

اگر استقلالی نبودم پیشکسوتان برای مدیرعامل شدنم زنگ نمی زدند ، می توان یک استقلال قدرتمند ساخت

احمد سعادتمند رئیس سابق هیئت مدیره استقلال که این روزها مورد نقدها و تهمت از سوی وبلاگ فناوری های نو فراری خارج نشین در مورد بعضی از مسائل از جمله علاقه داشتن به پرسپولیس و ناموفق بودن در فدراسیون هایی نظیر پینگ پنگ و باشگاه بانک سرمایه قرارگرفته است در تبادل نظر با وبلاگ فناوری های نو در مورد این مسائل صحبت کرد.

سعادتمند گفت: آقای (م.ر) که مطالب کذبی را علیه بنده منتشر نموده اند ای کاش زمانی که در ایران مدیر مسئول روزنامه و مجری تلویزیون بودند طاقت و تحمل نقدها را داشتند و در کشور خودشان می ماندند و اگر نقدی به دیگران داشتند هم با استناد به واقعیات آن را مطرح می کردند.

وی اضافه کرد: یک وجب از خاک وطنم را به جهان نمی فروشم، وطن پرست واقعی کسی است که در سخت ترین شرایط کنار مردمش و در کشورش می ماند و با دشواری ها مبارزه می نماید اینکه فرسنگها دور باشی و مطالب دروغین منتشر کنی چون خیالت راحت است که به آن سوی مرزها گریخته ای و به خاطر دروغ ها و تهمت هایت جوابگو نخواهی بود کار مردان شجاع نیست.

رئیس سابق هییت مدیره استقلال خاطر نشان کرد: بنده خوشحالم به عنوان یک ایرانی در کشورم مانده ام و در سال های جنگ ماه ها و سال ها از خاک وطن در کنار سایرین دفاع نموده ام تا وجبی از آن به چپاول نرود حالا با تهمت های یک مجری فراری، من چپاولگر ثروت و دارایی که حق مردم مظلوم کشورم است نمی شوم.

سعادتمند توضیح داد: آن خبرنگار (مهدی رستم پور) گفته اند من مثل شبح سرگردان هستم و در انتخابات پینگ پنگ، تنیس ،هندبال و ... شرکت نموده و رای نیاورده ام ای کاش این فرد مستند حرف میزد من اصلاً در هیچ انتخاباتی جز انتخابات هندبال شرکت نکردم که آن هم بعد از نامزد شدن آقای علیرضا رحیمی نامه نوشتم و با شرح اینکه آقای رحیمی پیشکسوت هستند و اولویت با ایشان است از انتخابات کنار رفتم وقتی حضور نداشته ام چطور باید رای می آوردم ؟

وی در ادامه تاکید نمود: در مورد انحلال تیم بانک سرمایه و پرونده های فسادی که ایشان مطرح نموده اند باید سوال کنم آیا تا به امروز بنده را جایی خواسته اند برای شرح در مورد این پرونده های فساد؟ اگر بله پس چطور هیچ پر پرونده ای در مراجع قضایی ندارم اگر خیر پس چطور ایشان به خودشان اجازه می دهند و با دروغ و تهمت با آبروی دیگران بازی نمایند ؟آیا اگر در ایران بودند می توانستند این تهمت ها را بزنند یا از ترس شکایت به خاطر نشر اکاذیب و تهمت، قلمش را از دروغ پردازی باز می داشت ؟

رییس سابق هییت مدیره استقلال خاطر نشان کرد: من یک سال پیش از انحلال باشگاه بانک سرمایه با تمام توانم یک سال این تیم را حفظ کردم و قهرمان لیگ برتر و آسیا شدیم و در کنار بزرگان والیبال نظیر شهرام محمودی و ظریف... مثل یک خانواده برایافتخار آفرینی و به اهتزاز درآودن پرچم کشورمان کوشش کردیم اینکه تیم بانک سرمایه منحل شد نه به خاطر سوء مدیریت که ایشان آن را به من نسبت داده اند بلکه به خاطر سیاست گذاری بانک بود بعد از نامه بانک مرکزی و دستور عدم هزینه بانک سرمایه برای ورزش، مسئولین بانک موظف به انحلال تیم شدند.

وی تاکید نمود: بنده در زمان حضورم هزینه های این تیم را تا سقف 50 درصد کاهش دادم تا بتوانیم تیم بانوان را با آن قهرمان کنیم با یاری مسئولین بانک ،همت بازیکنان و آقای کارخانه سه سال پیاپی افتخار آفرینی کردیم تهمت دیگری که ایشان آن را مطرح نموده اند دریافت مبلغ 500 هزار تومان حق حضور در جلسه هیئت مدیره استقلال است که مضحک ترین بخش توهمات این دوستان حاشیه ساز است خدا را شکر هیچ احتیاج اقتصادی ندارم و از داشته هایم که حاصل کوشش خانواده ام است و از راه حلال بدست آمده است راضی هستم و آنقدر تمکن اقتصادی دارم که احتیاجی به این مبالغ نداشته باشم.

سعادتمند در مورد پرسپولیسی بودنش هم گفت: من که تنها سند این آقایان استناد به پست های اینستاگرامی من است باید عرض کنم که از طرف هیئت مدیره پرسپولیس نامزد مدیرعاملی این شدم اما بنده پاسخ دادم : من استقلالی هستم و نمی توانم به پرسپولیس بیایم اما به دو دلیل تصاویر پرسپولیس را در صفحه اینستاگرامم گذاشتم و برایشان آرزوی موفقیت کردم اول اینکه دوست ندارم هیچ تیمی از کشورمان مقابل عربها ببازد، دوم اینکه نمی خواستم به خاطر پاسخ منفی هم به پرسپولیس به دوستی دیرینه ام با آقایانی که سالهاست همدیگر را می شناسیم و با هم همکار هستیم خدشه ای وارد گردد من با آقای عرب سی سال است همکار هستم، با آقای گرشاسبی دوستم و با آقای رغبتی از سال 67 همکلاس بودیم و دوستی مان تا به امروز ادامه داشته حالا اگر برای آنها آرزوی موفقیت کنم جرمی مرتکب شده ام ؟اتفاقاً بعد از آن پست های اینستاگرامی دوستانی که مرا می شناسند به من پیغام می دادند که چرا با اینکه استقلالی هستم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کردم و بنده هم به آنها شرح میدادم که ما رقیب هستیم و نه دشمن!

رئیس سابق هییت مدیره سابق باشگاه استقلال تاکید نمود: آقای روغنی می تواند شهادت بدهد که پاسخ من به پیشنهاد پرسپولیس برای مدیریت این تیم چه بود.من با افتخار 50 سال است که استقلالی هستم و خانواده ام هم از استقلالی های قدیمی هستند در زمان حیات پدرم استقلال در سفر به نوشهر مهمان منزل ما می شد و پدرم به عشق منصور خان پورحیدری من را منصور صدا می زد و تمام مردم نوشهر که ما را می شناسند این موضوع را می دانند اگر استقلالی نبودم حالا پیشکسوتانی که به واسطه پدرم مرا هم می شناسند و می دانند استقلالی هستم با من تماس نمی گرفتند که بگویند بیا و مدیریت استقلال را بپذیر و تیم را از این شرایط بد نجات بده.

وی در پایات تاکید نمود: تیمی که مشکل زمین تمرین و کلی بدهی ارزی و دلاری و ریالی دارد برای مدیرعامل شدنش سر و دست نمیشنمایند مگر آنکه عاشقش باشید زمانی هر کسی به هر قیمتی می خواهد مدیر عامل این تیم گردد که نه بدهی دارد و نه مشکل زمین تمرین و 5 میلیارد دلار در حساب باشگاه است و آموزشگاه اش در کل کشور فعال است نه تیمی که هیچ کس جرأت پذیرش مدیریتش را ندارد.هرچند معتقدم با یاری 30 میلیون هوادار و به عشق آنها می گردد تیمی ساخت که همه غبطه آنرا بخورند بنده هم به عنوان یک هوادار که هیچ سمتی در این باشگاه ندارم هر یاریی از دستم بر بیاید برای بهبود اوضاع تیم محبوبم انجام میدهم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اگر استقلالی نبودم پیشکسوتان برای مدیرعامل شدنم زنگ نمی زدند ، می توان یک استقلال قدرتمند ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر استقلالی نبودم پیشکسوتان برای مدیرعامل شدنم زنگ نمی زدند ، می توان یک استقلال قدرتمند ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید