اخبار مجلس

افتتاح 2 هزار میلیارد تومان پروژه شرکت مخابرات ایران، عایدی مخابرات از پهن باند 50 درصد رشد کرد

به مناسبت دهه مبارک فجر 1400 بیش از 2 هزار میلیارد تومان پروژه های شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

23 فروردین 1401

لزوم توجه ویژه به پسماند استانهای شمالی در برنامه هفتم و بودجه

خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه پسماند عمده بحث ما هست، گفت: انتظار داریم با توجه به اهمیت موضوع بحث پسماند و تنش های آبی در برنامه هفتم توسعه و بودجه 1401 برای استانهای شمالی بیشتر دیده گردد.

30 بهمن 1400

دشتی اردکانی: نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی در مجلس برپا گردد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه امروز کسی نمی داند که جهاد دانشگاهی چه اقدامات ارزنده ای انجام داده است، پیشنهاد داد تا نمایشگاهی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی جهت آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس با دستاوردهای این نهاد در مجلس شورای...

22 بهمن 1400

عوارض خروج مسافر برای سال آینده همان 400 هزار تومان است

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه از حضور معاون سازمان برنامه و بودجه در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: بر اساس اظهارات معاون سازمان برنامه و بودجه، دولت در سال 1401 اندازه عوارض خروج از کشور را همان 400 هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش...

26 دی 1400

360 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت می گردد

وزیر راه و شهرسازی گفت: 360 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش های مختلف مسکن اختصاص می یابد.

1 آذر 1400

اقساط وام جهش مسکن چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، با این اوصاف، محاسبات اولیه نشان می دهد که برای شهرهای بالاتر از یک میلیون نفر جمعیت، اندازه اقساط وام بین حدود دو میلیون و 800 تا چهار میلیون و 500 هزار تومان متغیر است. این رقم در دیگر شهرها (غیر از مراکز استان ها و تهران) به حدود دو میلیون...

25 آبان 1400

تقویت صادرات با موضوع منطقه ها آزاد کشور

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: منطقه ها آزاد باید صندلی مهمی در توسعه صادرات ایفا نمایند و برای رسیدن به این مهم ضروری است قدرت مورد احتیاج به رؤسای منطقه ها آزاد داده گردد تا برنامه توسعه تجارت با قدرت محقق گردد.

27 مهر 1400

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون فلوشیپ تمدید شد

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی مهرماه سال 1400 دانشگاه علوم پزشکی تهران تمدید شد.

20 مهر 1400

نماینده قم: هیچ اطلاعاتی از توافق ایران و آژانس نداریم، اسلامی به مجلس شرح دهد

تهران (پانا) - نماینده مردم قم با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران از رئیس مجلس و هیأت رئیسه خواست تا از رئیس سازمان انرژی اتمی دعوت شده و در جلسه علنی یا غیرعلنی نمایندگان را در جریان توافقات هسته ای قرار دهد.

26 شهریور 1400

ستاد تسهیل باید برای موضوعات مالی سیاستگذاری کند

زنگنه گفت: ستاد تخصصی تسهیل درسیستان و بلوچستان برای بسیاری از موضوعات مالی باید سیاستگذاری و برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

6 شهریور 1400

شرایط دفن زباله ها در تفت با قید فوریت معین تکلیف گردد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت گفت: در راستای حفظ سلامت و بهداشت شهروندان، و بعلاوه حفاظت از محیط زیست، شرایط دفن زباله ها با قید فوریت باید معین تکلیف شود.

13 مرداد 1400

واکنش رئیس مجلس به قطعی مکرر برق در کشور

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مجلس شورای اسلامی قطعی های مکرر و خارج از برنامه برق در سراسر کشور را نیازمند تدبیر و مدیریت دانست.

9 مرداد 1400

خبرنگاران پایتخت در نخستین روز رمضان؛ محدودیت های کرونا بدون مقبولیت

تهران- خبرنگاران- مسوولان بهداشت و درمان در حالیکه چشم به نتایج محدودیت های 10روزه ستاد ملی کرونا دوخته اند و انتظار می رفت با آغاز رمضان رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، اما گزارش میدانی خبرنگاران از پایتخت در اولین روز از این ماه...

19 اردیبهشت 1400

منع تردد شبانه برای معابر درون شهری است

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آخرین شرایط امکان سفر در کشور را تشریح و تاکید کرد که طرح ممنوعیت شبانه تردد در تمامی شهرها اجرا می شود.

19 فروردین 1400

مخالفت دولت با پرداخت حق پخش به باشگاهها، حاشیه سازی نزدیکان سلطانی فر تکذیب شد

یک منبع مطلع گفت: دولت روز گذشته در کمیسیون تلفیق لایحه ای را ارائه داد که طی آن 70 درصد از درآمد حق پخش تلویزیونی باید به صداوسیما و 30 درصد به جامانده به باشگاه تعلق بگیرد.

24 بهمن 1399

خبرنگاران تقسیمات کشوری مهمترین بستر برای توانمند سازی مناطق محروم است

تهران- خبرنگاران- مدیر کل تقسیمات کشوری با بیان نقش نظام مطلوب تقسیمات کشوری در توسعه پایدار و متوازن کشور، گفت: تقسیمات کشوری مهمترین بستر برای توانمند سازی مناطق محروم است

18 مهر 1399

تبرئه نماینده سابق مجلس از اتهام تعرض

دادگاه کیفری استان تهران نماینده سابق مجلس را که متهم به تعرض به یک زن شده بود از این اتهام تبرئه و او را به خاطر رابطه نامشروع و سوءاستفاده از موقعیتش به دو سال انفصال از خدمات دولتی و شلاق محکوم کرد.

30 شهریور 1399

رسول پناه: از زمانی که ما آمدیم کوهی از بدهی ها گردن مان افتاده است، می خواهیم بدهی برانکو را در یک جدول زمان بندی پرداخت کنیم

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی های برانکو و کالدرون ارثی است که از گذشته برای ما مانده است.

18 شهریور 1399

رؤسای ادوار مجلس چقدر رای آوردند؟

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه قوه مقننه شروع و محمد باقر قالیباف منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از مجموع 264 رای ماخوذه، با تعداد 230 رای به عنوان رئیس مجلس یازدهم انتخاب شد.

8 مرداد 1399

شرایط جدید فروش خودرو؛ پلاک جاری دارید ثبت نام نکنید

عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در یک برنامه تلویزیونی از مردم خواست تا بازگشت قیمت ها به روال منطقی، از خرید و فروش خودرو با قیمت های غیرمتعارف پرهیز کنند و تن به قیمت های حباب دار بازار خودرو ندهند.

18 تیر 1399
تعداد: (29)