لزوم توجه ویژه به پسماند استانهای شمالی در برنامه هفتم و بودجه

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه پسماند عمده بحث ما هست، گفت: انتظار داریم با توجه به اهمیت موضوع بحث پسماند و تنش های آبی در برنامه هفتم توسعه و بودجه 1401 برای استانهای شمالی بیشتر دیده گردد.

لزوم توجه ویژه به پسماند استانهای شمالی در برنامه هفتم و بودجه

اسداله عباسی عصر امروز در جلسه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان که با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سالن غدیر استانداری برگزار گردید ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس به جهت تصویب لایحه بودجه، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم بودجه آنطور که خواست و پیش بینی دولت است، به انجام برسد. تا به امروز هم در خنثی کردن و برطرف تحریم، صادرات نفتی کوشش هایی شده و مهار تورم تقریبا در بسیاری از بخش ها سیر نزولی پیدا نموده است.

استاندار گیلان اضافه کرد: اولویت اول دولت کرونا بود که مهار شد و بعلاوه تهیه و توزیع کالاهای اساسی اولویت بعدی بود که در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه پسماند عمده بحث ما هست، گفت: انتظار داریم با توجه به اهمیت موضوع بحث پسماند و تنش های آبی در برنامه هفتم توسعه و بودجه 1401 برای استانهای شمالی بیشتر دیده گردد.

عباسی ادامه داد: با توجه به اینکه گیلان میزبان مسافران از سراسر کشور است لذا تکمیل راه آهن و کوریدر شمال به جنوب، آزاد راه از پروژه های ملی مهم هستند که انتظار می رود هر چه سریعتر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی استان نیازمند توجه ویژه هستند، توضیح داد: چای یکی از محصولات استراتژیکی کشور است که گیلان در این حوزه نیازمند نگاه ویژه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم توجه ویژه به پسماند استانهای شمالی در برنامه هفتم و بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توجه ویژه به پسماند استانهای شمالی در برنامه هفتم و بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید