ستاد تسهیل باید برای موضوعات مالی سیاستگذاری کند

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، زنگنه گفت: ستاد تخصصی تسهیل درسیستان و بلوچستان برای بسیاری از موضوعات مالی باید سیاستگذاری و برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

ستاد تسهیل باید برای موضوعات مالی سیاستگذاری کند

به گزارش از ، ماندانا زنگنه معاون مالی استاندار سیستان و بلوچستان در کارگرو تسهیل و برطرف موانع فراوری سیستان و بلوچستان گفت: در سال های 98 و 99 مصوبات خوبی در ستاد تسهیل داشتیم که فرایند اجرایی شدن این مصوبات رو به رشد بوده است.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه در سرانجام ماه های دولت هستیم باید کار های که از قبل وجود دارند به نتیجه رسیده و دستگاه های اجرایی و بانک های عامل یاری نمایند تا موضوع مصوبات اجرایی و اگر اجرایی نمی شوند در پی علت اجرا نشدن آن باشند.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رصد از کل مصوباتی که در ستاد تسهیل بوده انجام و مصوباتی که به ستاد ملی برده شده هم آنالیز گردد که چرابعضی اجرایی نشده است توضیح داد: ضرورت دارد با شرایط ویژه دوباره این گونه مصوبات اجرا گردد.

او با بیان اینکه بعلاوه نشستی برای آنالیز مصوبات ستاد تسهیل در 2 سال گذشته برپا گردد خاطر نشان کرد: با توجه به ابلاغی که برای سیستان و بلوچستان شده در جهت احیای واحد های راکد یک جلسه از ستاد تسهیل با دستور کار ویژه این موضوع برگزار گردد.

زنگنه اظهارداشت: نشست های تخصصی ستاد تسهیل در بخش های کشاورزی، گردشگری و خدمات به صورت تخصصی، دقیق و منظم انجام گردد.

گفتنی است در این نشست مسائل بانکی هفت واحد فراوریی در شهرستان های زاهدان، خاش (تعداد 2واحد)، نیکشهر (تعداد 2 واحد)، هامون و کنارک مورد آنالیز نهاده شد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ستاد تسهیل باید برای موضوعات مالی سیاستگذاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد تسهیل باید برای موضوعات مالی سیاستگذاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید