360 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت می گردد

به گزارش وبلاگ فناوری های نو، وزیر راه و شهرسازی گفت: 360 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش های مختلف مسکن اختصاص می یابد.

360 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت می گردد

به گزارش گروه استان های وبلاگ فناوری های نو از اردبیل، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی گفت: مسائل استان اردبیل آنالیز و به رئیس جمهور منتقل می گردد که در این زمینه با توجه به این که موضوع مسکن، موضوع مهمی در کشور است، بنابراین درصدد هستیم سهم هزینه مسکن در کشور را نیز ارتقا بخشیم.

او اعلام کرد: 360 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش های مختلف مسکن اختصاص می یابد که هم اکنون در حال نهایی کردن سقف تسهیلات هستیم، به صورتی که بازپرداخت آن طی مدت 20 سال برگردانده می گردد که براى دهک های پایین، کم بهره خواهد بود.

قاسمی اضافه نمود: بانک ها برای ارائه تسهیلات به متقاضیان سود 18 درصدی در نظر گرفته اند که این سود را برای افراد نیازمند و کم عایدی متحمل می شویم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه شرایط مصالح ساختمانی سیمان و فولاد در کشور مناسب و کافی است و در حال تغییر در نظام ساخت و ساز در کشور هستیم تا با بهره گیری از فناوری های تازه کیفیت ساخت و ساز را به لحاظ مصرف انرژی ارتقا بخشیم.

قاسمی گفت: رایزنی برای ایجاد شرایط ثبت نام مجرد ها در قانون جهش فراوری مسکن در حال اجرا است، چرا که مسئله در حال حاضر خانه دار کردن افراد واجد شرایط به دور از مسائل سیاسی و حاشیه سازی است.

او اظهار کرد: در اجرای پروژه های بزرگ به اعتبارات دولتی تکیه نمی کنیم و بی شک اجرای پروژه های بزرگ را می توانیم با اعتبارات دولتی جلو ببریم که به همین منظور از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها بی بهره نخواهیم ماند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: کوشش برای اجرای پروژه های نیمه تمام با جدیت ادامه دارد و به همین دلیل 2 هزار میلیارد تومان برای مصوبات این سفر در نظر گرفته شده است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "360 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "360 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید